Reklamacje

REKLAMACJE ZAKUPIONEGO TOWARU

Drogi Kliencie!


Staramy się, aby produkty w sklepie były atrakcyjne, nowoczesne oraz najwyższej jakości. Jeżeli jednak po dokonaniu przytrafi Ci się bardzo rzadka sytuacja, że otrzymasz towar posiadający jakąkolwiek wadę lub wada taka ujawni się w przeciągu 24 miesięcy od momentu zakupu, masz prawo do reklamacji tego towaru.


Invest s.c.
 jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@hairpro.plInvest s.c. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Invest s.c. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

W celu realizacje wystarczy, że:

  • niezwłocznie po wystąpieniu wady poinformujesz o tym fakcie obsługę Hairpro.pl poprzez e-mail na adres sklep@hairpro.pl lub poprzez rejestrację reklamacji na stronie sklepu.
  • wyślesz na swój koszt wadliwy towar do siedziby firmy Invest S.C. oraz załączysz szczegółowy pisemny opis zidentyfikowanej wady wraz z dokumentem zakupu (oryginalny paragon lub kserokopia faktury),


Jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, dostarczymy Ci nowy towar na nasz koszt. W przypadku, gdy nie będziemy posiadali na stanie reklamowanego towaru, zaproponujemy towar zastępczy o podobnej wartości lub zwrócimy pieniądze.


Niestety z przyczyn od nas niezależnych, gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego bardzo prosimy, żebyś zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

Dokładamy wszelkich starań i zależy nam, abyś nie musiał nigdy reklamować towarów zakupionych w Hairpro.pl.

 

Zespół Hairpro.pl

 

Do pobrania z nazszej strony Formularz reklamacyjny towaru w formacie PDF

 

Więcej na temat Reklamacji i Zwrotów znajdziesz w Regulaminie Sklepu.


Aktualny adres do wysyłki reklamacji:

Invest s.c.
ul. Pomorska 66,
70-812 Szczecin

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij